Dokument og fakturahåndtering
Aftale og kontraktstyring

Aftale og Kontraktstyring

Hvorfor aftale og kontraktstyring

Bruger I ressourcer på, at gentaste de samme fakturaer, fra de samme kreditorer gentagende?

Dette kan ediva automatisere væsentligt med Aftale og Kontraktstyring til f.eks. jeres fakturahåndtering!

Spare tid og ressourcer med Aftale og kontraktstyring

Vil I spare ressourcer på gentagne arbejdsopgaver?

Tilbagevendende fakturaer er et onde alle virksomheder døjer med.
Lige meget om det er et internetabonnement, husleje, serviceafgift eller andre abonnementer.

Automatisk godkendelse

Med et aftale/kontaktstyrings modul kan I minimere arbejdsprocessen ved, at oprette regler for hvordan disse skal accepteres / godkendes automatisk af systemet bla. ved indkomne fakturaer.

F.eks. kan I lave en regel, der automatisk accepterer fakturaer fra leverandør X med et beløb på kr. 1.580,- (evt. +/- kr. 25,-), og denne må forekomme 12 gange om året. Opfyldes denne regel accepteres de straks.

Udløb og fornyelse af aftaler og kontrakter

Der kan sætte grænser for, i hvor lang tid, denne regel gælder i Aftale og Kontraktstyring. Hvis det er en service afgift, der skal genforhandles om 18 mdr., kan I sikre jer, at I ikke ser fakturaer fra denne kreditor igen, før om 18 mdr., hvor den igen dukker op til manuel godkendelse.

Genfinding og arkiv

I kan til enhver tid gå ind og finde alle de bilag der er godkendt via disse regler gennem Aftale og Kontraktstyring, eller hurtigt få et overblik over alle abonnementer, aftaler samt kontrakter.

Dine dokumenter fra dette modul kan integreres med M-Files og SharePoint hvorfra de så også kan tilgås og arkiveres.

Lad os evt. vise dig hvorledes Aftale og Kontraktstyring virker ved en demo ved jer eller online.

Fakta

  • Automatisk godkendelse af gentagne fakturaer
  • Kontrol af aftaler og kontrakter
  • Automatisere indtastningsprocessen

Med ediva elektronisk fakturahåndtering sparer I op til 80% af tiden med håndtering af fakturaer og minimerer risiko for fejl.